Klantenservice

Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten! U kunt ons tijdens kantooruren (van 9:00 tot 17:00 uur) telefonisch bereiken op nummer +31 (0)492 351236 of laat een bericht achter via de e-mail info@notenenmeer.nl.

Heeft u een vraag of opmerking over een product, houd dan alstublieft de productgegevens en datum van bestelling bij de hand.

Retourneren 

Informatie over onder andere het herroepingsrecht, retournering en terugbetaling.

Retourneren
 

Bestellen en betalen 

Informatie over onze verschillende betaalmethoden en terugstorttermijnen.

Bestellen en betalen
 

Levering / verzending

Informatie over verzendkosten en levering, zowel in binnen- als buitenland.

Aflevering en verzending
 

Klachten 

Voor als u klachten heeft over onze dienstlevering zoals u die ervaren heeft.

Klachten
 

Veelgestelde vragen

Wat doet NotenenMeer.nl met mijn gegevens?
NotenenMeer.nl bewaart na de bestelling de persoonsgegevens alleen voor u en doet verder niets met uw gegevens. Daarnaast houdt NotenenMeer.nl u per e-mail op de hoogte van acties en aanbiedingen. Bekijk voor meer informatie ook onze Privacy-pagina.

Hoe neem ik contact op over mijn facturen of betalingen? 
Indien u een vraag heeft over uw betalingen of facturen en u kunt het antwoord niet vinden op deze pagina, dan kunt u uw vraag voor een snelle en juiste afhandeling sturen naar info@notenenmeer.nl. Vermeldt u hierbij alstublieft de volgende gegevens:
  • Het bestel- of factuurnummer
  • Het betaalde bedrag
  • De datum van betaling
  • Het rekeningnummer waarnaar u het bedrag heeft overgemaakt
  • Het betalingskenmerk dat op uw afschrift vermeldt staat
  • De door u gebruikte bankrekening
  • De naam van de rekeninghouder

Hoe kan ik een kopie van mijn factuur krijgen? 
Voor uw administratie kunt u zelf een exacte kopie van uw factuur printen. Een kopie van de factuur treft u in uw email na plaatsen van uw bestelling. Bent u uw factuur kwijt of wilt u nog een kopie van uw factuur stuur dan een email naar info@notenenmeer.nl. Vermeldt u hierbij alstublieft duidelijk uw persoonsgegevens en uw adres. Een factuur wordt binnen 3 werkdagen naar uw e-mail verstuurd.
*De gegevens op een kopie factuur kunnen niet veranderd of aangepast worden.

Wat zijn de verzendkosten?
Onze verzendkosten zijn voor afleveradressen in Nederland tegen een vast bedrag van € 6,00 tot een gewicht van 29.5 kilo. Voor verzendkosten naar het buitenland, kunt u contact opnemen met de klantenservice (info@notenenmeer.nl). Indien u uw producten komt ophalen kunt u de kortingscode ophalen invoeren. De korting van de verzendkosten wordt dan direct verrekend. Meer informatie over verzendkosten vind u hier.

Waar kan ik terecht met een klacht?
NotenenMeer.nl heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Heeft u een klacht over NotenenMeer.nl? Stuur dan een email naar info@notenenmeer.nl en leg hierin duidelijk uit wat uw klacht is. Uw klacht wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen en opgelost. U krijgt altijd een antwoord van NotenenMeer.nl. Voor meer informatie kijk op onze Klachtenpagina.